torstai 1. joulukuuta 2016

Joulu lähestyy

Hei ihmiset!

Joulun kunniaksi ajattelin julkaista sosiaaliseen mediaan aktiivisemmin sisältöä. Vähän kuin joulukalenterin muodossa. Osan julkaisen videon muodossa tubeen, osan suoraan tänne ja osan au pair -blogiin mutta kokoan kaikki linkit tänne jotta se on teille lukijoille helpompaa.

Siitä on kulunut ihan liian pitkä aika kun olen viimeksi postannut tänne mutta tässä ensimmäisessä kuulumisvideossa valotan vähän syitä siihen.





Toisessa videossa kerron au pair -suunnitelmistani





Kolmannessa videossa jaan ajatuksia Italiasta


Eli kerrattakoon vielä olen siis tällä hetkellä Italiassa au pairina ja matka on oikeastaan nyt puolessa välissä. Viihdyn täällä todella hyvin, perhe on mukava, samoin heidän sukulaiset. Olen saanut myös ystäviä ympäri maailmaa niin Koreasta kuin Uudesta-Seelannistakin. Arki rullaa hyvin eikä mitään suurempia ongelmia ole ilmaantunut. Välillä ärsyttää kun lapset valittaa niiden äidin pastasta joka on maailman parasta heillä tuskin on hajuakaan miltä esimerksi pasta Suomen kouluissa maistuu... 




Olen päässyt myös tutustumaan Italialaiseen pyöräilykulttuuriin ja viime viikolla myös suunnistuskulttuuriin. Olen matkustellut lähinnä Lombardian ja Venoton alueella mutta tuli sitä yhtenä päivänä käytyä Pisassakin. 

Musta tuntuu että tässä on jo tarpeeksi kuulumisia. Huomenna taas lisää. :)

Tässä vielä linkki au pair -blogiin:


Buon Natale!

Milla

P.S. Mitä tykkäätte uudesta ulkoasusta?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti