lauantai 3. joulukuuta 2016

Opi Suomea / Learn some Finnish part 1

Tässä on mun ihka ensimmäinen englanninkielinen youtube-video. Tätä oli tosi hauska kuvata. Ja toinenkin osa on tulossa ja jos ihmiset tykkää niin voin tehä jatkoakin. Mutta se kyllä pitää mainita että englanninkielisen videon editoiminen on paljon haastavampaa. Olen todella perfektionisti mitä tulee videoihin lähinnä oikeastaan siihen mitä sanon, mua ei niinkään häiritse kuvan laatu tai vastaava vaan jos esitän jonkun asian faktana ja se ei olekaan totta. Joten englannin tapauksessa mua häiritsee (tyypillisen suomalasen tapaan) kaikki virheet mitä teen. Ja editoidessa joutuu kattomaan uudestaan ja uudestaan omat virheet mutta lopulta mun oli vaan todettava että ehkä tää on riittävän hyvä.

Mielelläni kuulisin kommenttia mitä tykkäätte. Missään nimessä en ole vaihtamassa kieltä englanniksi mutta haluaisin alkaa tekemään videoita välillä myös englanniksi. Tällä hetkellä se tuntuu mulle aika luonnolliselta. Välillä ajattelenkin englanniksi.



So here is my first YouTube video in English. I hope you enjoy it. It was really fun to film. Part 2 is coming soon so stay tuned! If  people like my videos maybe I can continue this series. But I have to mention it was really hard for me to edit English videos. I'm very perfectionist what comes videos, I mean I don't care that much about the quality but I can't stand if I'm representing something as a fact which is not. So in this case it was really hard to deal with all the mistakes I have made but I guess the video is good enough. I hope so!

So I really would like to know what do you think about my video! I'm not going to switch English, I will do videos also in Finnish but I would like to do more English videos. At the moment English just feels so natural for me, sometimes I even think in English.


Verona


Buon Natale!

Milla



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti